זה לא צפוי לחשוב על זה יותר מדי , זה מגיע בשלב די מאוחר של החיים , לפעמים זה עם האדם שאנחנו הכי פחות חושבים שאיתו אנחנו הולכים לעשות את זה, ועל מה אני מדבר? על חתונה כמובן.
היום בשביל לקבוע עם אולמות אירועים חגיגה , לא צריך לעשות יותר מדי רעש , אנחנו הולכים אליהם ואומרים : " אני רוצה גן אירועים ככה וככה , או אולם אירועים כזה וכזה , והם מספקים לך את אותם הדברים בצורה המספקת ביותר בדרך כלל , דרך אגב , לא ציינתי את שמי, לי קוראים נבו בורשטיין ואני טכנאי בחיי האישים , זה לא משנה בדיוק איפה , במקרה אני טכנאי של מערכות של אולמות אירועים , והרבה אנשים שאולים אותי מה בעצם עדיף גן אירועים או אולם אירועים? למעשה אני ממש לא שם לב להבדל , שניהם זה אותו דבר בשבילי , בשניהם אני מרגיש ממש טוב עם עצמי.
http://www.ulam4u.com
אני יכול להגיד על גן אירועים שהוא הרבה יותר נוח מבחינת ריקודים , זאת אומרת אם אני הולך עכשיו להתפרע בריקודים של סקזי אחרי איזה רייס של אלכוהול טוב , אז תמיד עדיף לי לעשות אירוע בתוך גן אירועים.
אבל אם אני מעדיף משהו יותר אינטימי ומשפחתי , אני אעדיף אולם אירועים , בתוך אולם אירועים אני יכול לעשות כל מה שחתן חתונה ירצה לעשות עם המשפחה שלו , בשביל שהחתונה תיזכר בצורה הכי טובה שיש.
אז זהו צריך להבין דבר אחד , היום גם אולמות אירועים משלבים בין גן אירועים לבין אולם אירועים , וזה ממש נוח כי אם בן אדם ירצה ללכת לאחד מן השניים , בסופו של דבר הוא יחליט על אחד ויכול להיות שזה ישתלם לו מבחינת הכול.
לינקים שימושים: גני אירועים - תקליטנים - אולמות אירועים
יום שבת, 8 במאי 2010
הירשם ל-
רשומות (Atom)