יום שני, 2 באוגוסט 2010

אולם אירועים

מה הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שנכנסים לתוך אולם אירועים? , ובכן הדבר הראשון שצריך לעשות לפני הכול זה לתכנן הפקה טובה ! , איזה אולם אירועים לא מפיק את האירוע שלו בשביל הלקוח שלו? איזה גן אירועים מכבד את עצמו בלי למצוא יחד עם הלקוח מפיק טוב שיתכנן את האירוע כמו שצריך.

אולמות אירועים בימנו עושים הרבה טעויות , חלקם אפילו נגררות , הם לא מבינים שאם הם לא ישקיעו בלקוח אז הלקוח לא יהיה מרוצה , ואם הלקוח לא יהיה מרוצה אז בסופו של דבר הוא לא יגיד לעוד אנשים לבוא ואז יהיו אולמות אירועים שפשוט יפסידו בגלל שירות גרוע , או חוסר ראיה טובה בכל מה שקשור להפקת אירוע של גן אירועים ודברים בסגנון אשר נותנים לאירוע פשוט אווירה טובה יותר.

אז אחרי שאנחנו בחרנו מפיק לאירוע , ואנחנו לקראת הפקת אירוע כמו שצריך , כדאי שנבדוק איתו מה אנחנו באמת רוצים , רוב האנשים ירצו להפיק את האירוע אם ציוד תפאורה ותיאורה , זה דבר נכון לעשות , אין גן אירועים שהדבר הראשון שתראה בהם זה תיאורה מושקעת וניצוצות של קישוטים , אולמות אירועים רבים משקיעים בנושא הזה יום ולילה רק כדי למצוא את ההפקה הטובה ביותר לאירוע שלהם , אולם מנקודת מבט אחרת אנחנו גם נראה שיש אולמות אירועים שבכלל לא מקדישים זמן לכל מה שקשור לעיצוב והפקת האירוע ובעקבות כך אנשים לא יגיעו בעתיד אליהם או בכלל...

אז הדבר הכי טוב שאפשר להבין מזה שאין פשרות , אנחנו חייבים מפיק טוב שידע לעשות את כל העניין הזה של האירוע כמו שצריך , זכור ! , לפני שאתה נכנס לתוך גן אירועים או אולם אירועים וודא כי אתה שם דגש חשוב על כל מה שקשור להפקת אירוע שלך!

יום שבת, 8 במאי 2010

אולם אירועים : אולמות אירועים

זה לא צפוי לחשוב על זה יותר מדי , זה מגיע בשלב די מאוחר של החיים , לפעמים זה עם האדם שאנחנו הכי פחות חושבים שאיתו אנחנו הולכים לעשות את זה, ועל מה אני מדבר? על חתונה כמובן.
היום בשביל לקבוע עם אולמות אירועים חגיגה , לא צריך לעשות יותר מדי רעש , אנחנו הולכים אליהם ואומרים : " אני רוצה גן אירועים ככה וככה , או אולם אירועים כזה וכזה , והם מספקים לך את אותם הדברים בצורה המספקת ביותר בדרך כלל , דרך אגב , לא ציינתי את שמי, לי קוראים נבו בורשטיין ואני טכנאי בחיי האישים , זה לא משנה בדיוק איפה , במקרה אני טכנאי של מערכות של אולמות אירועים , והרבה אנשים שאולים אותי מה בעצם עדיף גן אירועים או אולם אירועים? למעשה אני ממש לא שם לב להבדל , שניהם זה אותו דבר בשבילי , בשניהם אני מרגיש ממש טוב עם עצמי.
http://www.ulam4u.com
אני יכול להגיד על גן אירועים שהוא הרבה יותר נוח מבחינת ריקודים , זאת אומרת אם אני הולך עכשיו להתפרע בריקודים של סקזי אחרי איזה רייס של אלכוהול טוב , אז תמיד עדיף לי לעשות אירוע בתוך גן אירועים.
אבל אם אני מעדיף משהו יותר אינטימי ומשפחתי , אני אעדיף אולם אירועים , בתוך אולם אירועים אני יכול לעשות כל מה שחתן חתונה ירצה לעשות עם המשפחה שלו , בשביל שהחתונה תיזכר בצורה הכי טובה שיש.
אז זהו צריך להבין דבר אחד , היום גם אולמות אירועים משלבים בין גן אירועים לבין אולם אירועים , וזה ממש נוח כי אם בן אדם ירצה ללכת לאחד מן השניים , בסופו של דבר הוא יחליט על אחד ויכול להיות שזה ישתלם לו מבחינת הכול.

לינקים שימושים: גני אירועים - תקליטנים - אולמות אירועים