מה הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שנכנסים לתוך אולם אירועים? , ובכן הדבר הראשון שצריך לעשות לפני הכול זה לתכנן הפקה טובה ! , איזה אולם אירועים לא מפיק את האירוע שלו בשביל הלקוח שלו? איזה גן אירועים מכבד את עצמו בלי למצוא יחד עם הלקוח מפיק טוב שיתכנן את האירוע כמו שצריך.
אולמות אירועים בימנו עושים הרבה טעויות , חלקם אפילו נגררות , הם לא מבינים שאם הם לא ישקיעו בלקוח אז הלקוח לא יהיה מרוצה , ואם הלקוח לא יהיה מרוצה אז בסופו של דבר הוא לא יגיד לעוד אנשים לבוא ואז יהיו אולמות אירועים שפשוט יפסידו בגלל שירות גרוע , או חוסר ראיה טובה בכל מה שקשור להפקת אירוע של גן אירועים ודברים בסגנון אשר נותנים לאירוע פשוט אווירה טובה יותר.
אז אחרי שאנחנו בחרנו מפיק לאירוע , ואנחנו לקראת הפקת אירוע כמו שצריך , כדאי שנבדוק איתו מה אנחנו באמת רוצים , רוב האנשים ירצו להפיק את האירוע אם ציוד תפאורה ותיאורה , זה דבר נכון לעשות , אין גן אירועים שהדבר הראשון שתראה בהם זה תיאורה מושקעת וניצוצות של קישוטים , אולמות אירועים רבים משקיעים בנושא הזה יום ולילה רק כדי למצוא את ההפקה הטובה ביותר לאירוע שלהם , אולם מנקודת מבט אחרת אנחנו גם נראה שיש אולמות אירועים שבכלל לא מקדישים זמן לכל מה שקשור לעיצוב והפקת האירוע ובעקבות כך אנשים לא יגיעו בעתיד אליהם או בכלל...
אז הדבר הכי טוב שאפשר להבין מזה שאין פשרות , אנחנו חייבים מפיק טוב שידע לעשות את כל העניין הזה של האירוע כמו שצריך , זכור ! , לפני שאתה נכנס לתוך גן אירועים או אולם אירועים וודא כי אתה שם דגש חשוב על כל מה שקשור להפקת אירוע שלך!